3 Kasım 2011 Perşembe

Bosh Makinalar ve Servis Hizmetleri

Bir camasir makinesi onarim calisan daha fazla maceralarini cagri merkezi! Bir bayan onu Bosh camasir makinesi calisma degildi o gercek bir panik icinde beni aradi. Ben o sadece disleksik gibi onu soyledim ve o gercekten bir piknik oldu.

"Camasir makinesi gercekten cok gurultulu cunku TV duyamiyorum" Musteri "izliyor" Ben sordum? "The Mentalist" diye yanitladi. "Bu, kesinlikle daha yuksek sesle bir cok" MTV gecin! "Dedi

Musteri Peki o zaman iPod'unuzu kapatin "My Servis camasir makinesi zemin uzerinde dans ediyor" "Ben soyledim.

Musteri, "Benim makine elbiselerimi her yerinde siyah isaretleri birakiyor! Kizgin musteri bana soyledi." Belki kotu oldum "dedim.

Musteri, sosyal guvenlik ofis numarasi ister misiniz "" Hotpoint calismiyor "?" Diye cevap verdi.

Sabah 3.30 kizan musteri (Pencap benim icin sadece 09:30) Bu 4. kez bu sayi caldi ve kimse bana yardimci olur! "Ben" Peki, o zaman farkli bir sayi deneyin. "

Musteri. "Listenizi lutfen benim bir numarali miyim?" Ben "Bir an kadar bilgi almak, numaranizi alabilir miyim lutfen?" "Xxx275xx4025" Tamam, birisinin listesi kapali almis kontrol etmek icin bir sonraki ay icin 4 veya 5 kez bir hafta arayacak "

Musteri Me "(ciplak kadin) bu konuda gercekten uzgunum ben lutfen posta kodu olabilir mi?" Ozur dilerim ben bunun farkinda degilsiniz? "Benim camasir makinesi, butun elbiselerimi azaldi" "dedi" Tamam, onlar gercekten giysi konum garantisi yoktur posta kodunuzu "bilmiyorum

Musteri "tekrar, Hotpiont bir camasir makinesi satin asla!" Ben "Peki kredi raporuna gore, aslinda, ya bu bir satin vermedi"

Musteri: "Ben sizin ustun konusmak istiyorum!" Beni "Tamam, herkes ne yaptigini. Pray"

"Ben benim camasir makinesi alev korkuyorum" "Ah, neden o?" Diye sordum. "Evin geri kalani da yangin oldugundan"

Musteri "Merhaba, bu cagri merkezi mi?" "Evet, nasil yardimci olabilir?" "Ben bir sabah erken saatlerde arayiniz alabilir miyim?" Ne o farkinda degildi o, sonraki 14 yil boyunca her sabah tevkif / bilinmeyen sayida bir cok sabahin erken saatlerinde arama alacagim olmasidir!

Musteri Me "Evet Zanussi bu modeli agirlikli olarak bungalov ve zemin kat daire icin tasarlanmistir" My camasir makinesi alt katta sizinti "

Musteri "Ben sadece yeni camasir makinesi acmak icin Koca soylediler, ama ise yaradi" Ben "yerine sadece onu soyluyorum guzel sordum, belki!"

Musteri Me "yatmadan hikaye horlicks bir fincan veren ve bunu soyluyorum deneyin" Benim yeni camasir makinesi bungee kablosu eksik. "

Musteri Me "yeni camasir makinesi cok yavas" cok hos degil, biz egitim meydan soylemeyi tercih ediyoruz "

Musteri "Ben gercekten bu Philco camasir makinesi ile hayal kirikligina ugratti, o ok baslamak gibi gorunuyor, ama sorun belirtisinde 1. durur" Ben ", sadece cogu kacip durur sansli Italyan"

Musteri Me "Oyle kaba onceki uzgunum" efendim tamam bulunuyor, biz tum aramalari takip dedigimiz zaman, biz, bu yardim hatti degil, esi icin yapilan son cagri yapmak sadece cagrilari demek! "

Musteri "Ingilizce konusabilir?" Ben "Evet, ben sadece secim"

Musteri "Bu kopek sadece camasir makinesi peed ve simdi bana yanip sonen" Ben "kopek gibi Sesler kisa goruslu."

Musteri "Ben Elton John ile ayni yikama aldim, ama etkilendim degilim" Beni "Hayir, kabul ediyorum, onun iyi seyler 70"

Musteri Beni bana "belâ camasir makinesi sikismis" bazi cicek satin al, bir yemek goturun ve yildonumu asla unutmayacagim "

bosch servisi
bosch servis
Sancaktepe bosch servisi
Merdivenköy bosch servisi
Ortadağ bosch servisi
Maltepe bosch servisi
Kazasker bosch servisi
kadıköy bosch servisi
zümrütevler bosch servisi
koşuyolu bosch servisi
yenidoğan bosch servisi
çekmeköy bosch servisi
Bulgurlu bosch servisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder